13 lis 2012

Koktajl z bananem i kiwi

Witajcie :-)
Mam nadzieję, że miło spędzacie ten wieczór.
Ja w reszcie mam chwilę czasu i pomysł na napisanie czegoś.

Po raz kolejny chcę zmienić swoje nawyki żywieniowe i zacząć jeść zdrowiej, lepiej, smaczniej.
Chcę wyeliminować z diety szkodliwe tłuszcze, kolorowe i gazowane napoje, sztuczne soki, słodycze (choć z tym będzie ciężko, ale przynajmniej ograniczę)
Jednym z moich postanowień jest zjedzenie na kolację czegoś lekkiego i sycącego. Stwierdziłam, że wypróbuję owocowe lub owocowo-warzywne koktajle.

Dziś jest to koktajl z bananem i kiwi. Banalny w przygotowaniu, tani i niesamowicie smaczny.

Co nam będzie potrzebne?
-1 kiwi
-banan
-łyżeczka miodu (opcjonalnie)
-jogurt naturalny (ja użyłam takiego z ziarenkami zbóż)

Wszystko miksujemy dokładnie i gotowe ;-) U mnie jest to porcja na dwa razy.

A czy wy lubicie takie naturalne koktajle? Jakie kombinacje stosujecie?

Pozdrawiam was serdecznie i cieplutko, i do następnego :*

6 komentarzy:

  1. też od kilku dni przerzucam się na zdrowe jedzenie, więc trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam przepisy na koktajle warzywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na szybkie rozdanie trwajace do jutra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mieszanki :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji.