15 paź 2012

Nowe wyzwanie! :-)

Brum, brum :D

Cześć dziewczyny!
Jestem taka podekscytowana, od dzisiaj zaczynam kursy nauki jazdy. Poszłam tylko się zapytać, a jeszcze dziś mam wykłady :-)
Nie mogę się doczekać, szczególnie jazd, mimo że samochód to dla mnie czarna magia. Ale jak już wszystkiego się nauczę to będę śmigać po drogach i będę najlepszym kierowcą w Warszawie :D

Poza tym chciałabym Was przeprosić, że nic nie piszę.
Mam przygotowane część zdjęć do ulubieńców, ale jest już połowa miesiąca i nie wiem czy jest sens wrzucać je teraz. Cierpię trochę na brak czasu, coraz więcej sprawdzianów i próbuję zabrać się do nauki do matury, ale jakoś kiepsko mi to idzie.... Nadal nie potrafię zorganizować sobie czasu tak, abym zrobiła wszystko to, co sobie zaplanuję.
Poza tym brakuje mi trochę weny do pisania, szukam inspiracji. Kosmetycznie też się trochę ograniczam, więc nawet nie bardzo jest co pokazywać. Coś na pewno wymyślę i postaram się wrzucić.

Pozdrawiam Was serdecznie :-)

6 komentarzy:

  1. pamiętam jak ja się cieszyłam, kiedy zaczynalam swój kurs. teraz jestem kierowcą od ponad 5 miesięcy i cieszę się, ze stres egzaminu mam już za sobą :P życzę powodzenia ;) co do pisania postów to nie jesteś sama, ja zawsze nadrabiam w weekendy, bo niestety tej nauki jest naprawdę sporo :( a matura coraz bliżej i aż się jej obawiam. pewnie obudzę się w połowie kwietnia, że niedługo matura hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matura to złoooo! Ale damy radę!

      Usuń
  2. Też się cieszyłam jak zaczynałam swój kurs, miałam kilka nie przyjemności z tym związanych ale od lipca cieszę się prawkiem i tym że nie muszę się nikogo prosić żeby mnie gdzieś zawiózł. Biorę auto i jadę :) No i oczywiście trzymam kciuki za zdany egzamin za pierwszym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie prawa jazdy i swojego auta sprawia niesamowitą przyjemność i satysfakcję z tego, że jest się niezależnym :-)
      Dzięki, dzięki!

      Usuń
  3. bedę trzymac za cb kciuki ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia! Moja siostra zdaje już 4 raz i to przez tych instruktorów, którzy tylko chcą zarabiać na ludziach : ( Dlatego powodzenia!!!!

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji.