2 paź 2012

Na poprawę humoru

Witajcie,

Ponieważ dzisiaj miałam nieciekawy dzień postanowiłam kupić sobie kilka kosmetyków na pocieszenie.
Byłam w Naturze, licząc że będą już nowości z Essence - Wild Craft, ale niestety ich nie było.
Wpadłam do Rossmanna i skorzystałam z kilku promocji.

Na pierwszy ogień do koszyka wrzuciłam (kolejną, o zgrozo! :D) odżywkę do włosów. Tym razem z jedwabiem i proteinami pszenicy.

Tonik do demakijażu z Rival De Loop, zobaczymy jak się spisze.

Następnie sięgnęłam po mój ulubiony krem do stóp, w promocji za 3,49zł ;-)

I na koniec do koszyka wrzuciłam pędzelek z EcoTools za 16,99 :-) Jako jedyny bez promocji.
Jest to już mój trzeci pędzel z tej firmy i sprawdzają się idealnie. Nic się z nimi nie dzieje, więc bezproblemowo wydaję na nie pieniążki.

Na dniach pojawią się ulubieńcy, mam kilka nowych produktów, które chciałabym wam polecić :-)

2 komentarze:

  1. Zakupy zawsze umieją poprawić humor :)
    Pozdrawiam i zapr. do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pędzelek z EcoTools :) Ja mam z EcoTools tylko ten do różu, ale sprawdza się świetnie i jest taki milutki :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji.