30 wrz 2012

Przegląd lakierów do paznokci JESIEŃ-ZIMA 2012

Przygotowałam krótki przegląd lakierów do paznokci na sezon jesień-zima 2012 :-)

Nie sugeruję się tutaj żadnymi trendami, po prostu pokazuję wam to, co mi się podoba ;-)

1. Miss sporty, nr 10, a żeby nie było ciągle ciemno ;-) Delikatny, pół transparentny lakier, gdy chcemy uzyskać delikatny efekt
2. Coral prosilk, nr 11 kiedyś go nie lubiłam, jednak teraz do niego się przyzwyczaiłam i polubiłam. Na moich paznokciach trzyma się 3-4 dni, czyli standardowo.
3. Essence multi dimension nr 69 te lakiery już są długi czas niedostępne, a były naprawdę fajne. Lubię czasem szarość na paznokciach zamiast typowego nude :-)

1. ELF, mod mauve, kolor fioletowo-różowy, jakością nie powala, ale dla koloru można się poświęcić ;-)
2. Nawet nie wiem co to za firma i numerek, kupiłam go w wakacje. Ale jest to piękna ciemniejsza czerwień z delikatnymi złotymi drobinkami. 
3. Vollare, 284, klasyczny bordowy kolor ;-)

1. Miss Sporty,415. Chłodny (?) odcień brązu, piękny na jesień.
2. Golden Rose, 259 miedziany brąz z drobinkami :-) 
3. Maybelline, 552, ostatnio miałam go na paznokciach, trzyma się naprawdę przyzwoicie.

1. Catrice, C02 Hauston's favourite 
2. Golden Rose, 339, piękny granat, kojarzy mi się z kosmosem ;-)
3. Safari bez numerka, poszukiwać będę jeszcze ciemnej zieleni, ale bez drobinek

1. Essence, 12 Midnight glam, kolor trudny do zdefiniowania, przy jednej warstwie ciemny fiolet, przy dwóch prawie, że czarny, wpadający trochę w brąz. Piękny.
2. Maybelline, 447 czerń ze złotymi drobinkami, po 4 dniach nadal nie ma odprysków, ale końcówki są troszkę starte. 
3. Klasyczna czerń Safari, 108

1. Golden Rose, 200, żeby nadać błysk beżowym lub szarym lakierom ;-)
2. Essence, 72 Time for romance
3. Essence, 03 Steel me

Tak wygląda moja propozycja, lubicie nosić na zimę ciemne kolory czy jest to wam bez różnicy? ;-)

4 komentarze:

  1. Najładniejszy Miss Sporty,415 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten miedziak z golden rose ;D właśnie podobnym przed chwilą pomalowałam paznokcie, tylko jest trochę jaśniejszy, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie, także można dokupić :-)

      Usuń
  3. Ja na zimę lubię niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji.