3 wrz 2012

Nowy rok szkolny, nowe wyzwania i inne nowości...

Cześć Kochane :-)

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście. Za każde odwiedziny, za każdy komentarz i za to, że jest Was powolutku co raz więcej :-)

Początkujący blogger cieszy się z każdej małej rzeczy :-)


I koniec, koniec wakacji, czas wziąć się porządnie do roboty. W tym roku matura i będzie ciężko.
Nie ukrywam, że w ciągu tych dwóch lat nie robiłam zbyt wiele - złych ocen nie miałam, ale nie uczyłam się regularnie i wiele informacji uleciało mi z głowy...
Będzie trzeba to nadrobić, a nauczycielka od biologii już zapowiedziała, że oprócz bieżącego materiału będą także klasówki z poprzednich lat (tylko dla zdających biologię na maturze) i będą miały one wpływ na ocenę końcową...
Wprowadzono kilka zmian u mnie w szkole i trochę się obawiam... No, ale zobaczymy jak to będzie.
Zobaczymy jak to będzie, stresuję się okropnie, ale mam nadzieję, że dam radę...
Na zdjęciu widać także kalendarz, który służył mi także w zeszłym roku. W nim mam zapisane wszystkie aktualne informacje (głównie związane ze szkołą), a także inne ważne rzeczy i daty.

W ramach nowych postanowień i wyzwań chciałabym zacząć chodzić na fitness. Obok siebie mam siłownię i  przejdę się w tygodniu i wykupię sobie karnet.
Grafik jest o tyle elastyczny, że wykupuję ilość zajęć w tygodniu (w moim wypadku 3) i wybieram sobie w jakich dniach, o której godzinie i na jakie zajęcia chcę chodzić. W karnecie dostępna jest również sauna oraz wejście na siłownię w takiej samej ilości ile zajęć fitness na karcie (czyli również 3). I wydaje mi się, że cena jest również bardzo atrakcyjna w stosunku do oferowanych usług.

No i kolejne wyzwanie, będzie dla mnie baaardzo ciężkie, ponieważ jestem zakupoholiczką.
Muszę zacząć oszczędzać pieniądze. W przyszłym roku chciałabym już się wyprowadzić, więc będę musiała ograniczać fundusze. Najciężej będzie chyba z zakupem kosmetyków, bo to takie moje uzależnienie :P


Czy Wy macie jakieś postanowienia na ten rok szkolny, jakieś wyzwania? Postawiłyście sobie jakiś klarowny cel? Chętnie o tym poczytam!

Buziaki

9 komentarzy:

  1. O mojej nauce mogę powiedzieć to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bede trzymac kciuki za Ciebie i Twoją maturę ;3
    cele są jak zawsze, ale to nic ze zaraz i tak o nich zapomne i zaczne sie obijac

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha to powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co prawda jestem już na studiach, ale też mam postanowienia w związku z rokiem akademickim:
    1. pisać pracę magisterską jak najszybciej się da żeby mieć spokój i jak najszybciej się obronić!
    2. Zapisać się na siłownie jak Ty:)

    Też zdawałam biolgoię na maturze, jak sobie przypomnę naukę brrr:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Jaka ja jestem już stara:P też chcę do liceum...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooj i mnie czeka w tym roku matura... Powodzenia więc życzę.;) Obserwuję i zapraszam na variablewomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, dobrych wyników na maturze życzę. ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę uczenia w tym roku szkolnym będzie:)
    Powodzenia:)

    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji.