8 sie 2012

Nowości w szafie i nie tylko

Witajcie,

Przed wyjazdem wybrałam się na zakupy z nadzieją, że kupię kilka rzeczy na wyjazd. Upolowałam tylko bluzkę w Diverse za 35zł
Jest bardzo wygodna, przewiewna i świetnie podkreśla opaleniznę. Dostępna także czerwona i miętowo-zielona

Nad morzem znalazłam prześliczne klapeczki z kwiatuszkami. Wykonane z gumy. Wygodne, nie obcierają i ślicznie wyglądają na opalonej stopie. 29zł

Wczoraj także wybrałam się na zakupy, z przyjaciółką. 
Kupiłam zwykłą, luźną bluzkę z New Yorker za 35zł. Kolor idealny na zbliżającą się jesień

W Reserved znalazłam także mięciutki sweterek, kosztował 50zł  

Odwiedziłam także H&M oraz Rossmann.

W H&M zaopatrzyłam się w kredkę do brwi w jasnym odcieniu brązu, robiłam pierwsze testy i jest w kolorze idealnym do moich brwi :-) Kosztowała 6,90zł


Moja mama często kupuje mi jakieś drobnostki i nie tylko, ja znalazłam dla niej ładny błyszczyk, który na ustach mieni się na złoto i srebrno dając przepiękny glow 

A najbardziej udanym zakupem były kolczyki z nausznicą. Są po prostu przepiękne w odcieniu metalicznego srebra (?), kosztowały 15zł

W Rossmannie upolowałam w końcu maskę do włosów z Alterry, od jakiegoś czasu nigdzie nie mogłam jej znaleźć a niesamowicie mnie zainteresowała. Jestem po pierwszych testach, ale jeszcze się nie mogę wypowiedzieć.

Zakupiłam peeling z maską do stóp z Perfecty, który jest genialny! A kosztuje grosze, polecam przetestować. Do koszyka wpadła także temperówka, bo moja stara już się popsuła.

Ostatnią rzeczą jaką kupiłam były lakiery. Trwa promocja na lakiery Maybelline, gdzie przy zakupie jednego, drugi otrzymujesz za 1gr. No grzechem byłoby nie skorzystać :-) 
Wybrałam odcienie idealne na jesień i zimę.


I to już wszystko :-)

Co wy kupiłyście na wyprzedażach? :-) 

Jakie posty chciałybyście przeczytać na moim blogu? Mam kilka pomysłów, ale nie wiem czy podoba się wam to, co publikuję. Także liczę na waszą pomoc :-)

Buziaki, Marta

6 komentarzy:

  1. wczoraj byłam na zakupach i udało mi się upolować kilka ciekawych rzeczy. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś świetne rzeczy i podobają mi się takie posty.Ja przed wczoraj byłam na zakupach i już w notce wszystko pokazałam więc może zaglądniesz do mnie a i ja już cb obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolczyki ;3 ja kupiłam tylko strój ;3
    teraz sie czaje na kapelusz ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy ;) Ja kupiłam strój na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może dodałabyś post, w którym pokażesz jak prezentują się te kolczyki na uszach, jest to dość nowy trend, możesz pokazać też jakie kolczyki posiadasz w swojej kolekcji, co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :-) Z chęcią to zrobię :-)

      Usuń

Zapraszam do dyskusji.