18 lip 2012

Współpraca z BingoSpa + lila i łosoś

Witajcie,

Pewnie już na wielu blogach mogłyście poczytać o współpracy z firmą BingoSpa, która staje się coraz bardziej popularna.
Ja już jakiś czas czaiłam się na ich produkty, ale nie wiedziałam na co mam się zdecydować i odwlekałam tę czynność.
Gdy dowiedziałam się, że owa firma chce nawiązać współpracę w blogerkami, nie zastanawiając się, zgłosiłam się i wczoraj odebrałam moją paczuszkę :-)

Po wizycie na poczcie, odwiedziłam jeszcze Naturę i parę innych sklepów. Nie mogłam się doczekać kiedy otworzę moją paczkę.
W domu moim oczom ukazały się trzy produkty, w estetycznych opakowaniach, które wyglądają jak z wyższej półki cenowej.


Dwa produkty do twarzy zawierające kolagen oraz jeden do mycia ciała bardzo mnie ucieszyły. 
Od razu wszystko obwąchałam i kosmetyki pachną obłędnie! Bardzo mi się podobają zapachy, szczególnie kremowy żel pod prysznic.

Kolagenowe serum do mycia twarzy BingoSpa
Kolagenowe serum BingoSpa do mycia twarzy o kremowej, puszystej konsystencji i subtelnym zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje pozostawiając skórę odżywioną, nawilżoną i pachnącą. 
Zobaczymy jak się spisze :-) W sumie moja skóra kolagenu jeszcze nie potrzebuje, ale lepiej zwalczać niż leczyć, prawda? Pewnie podzielę się z mamą.

Maseczka algowa do twarzy - nawilżanie i oczyszczanie BingoSpa
                                          

Wczoraj już pierwsze testy, ale i tak nic powiedzieć na razie nie mogę. Również będę używać wspólnie z mamą.

Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą BingoSpa
Delikatnie kremowe algi BingoSpa pod prysznic w formule żelu, z odświeżającą  zieloną herbatą.
Algi dostarczają skórze mnóstwa odżywczych substancji i minerałów: witaminy grupy B, witamina C chroniąca przed wolnymi rodnikami, aminokwasy zapewniające skórze właściwe nawilżenie i wiele innych, z których Twoja skóra będzie zadowolona.


Odwiedziłam wczoraj Naturę, zobaczcie co kupiłam.


Już mam wizję makijażu w roli głównej z tymi cieniami ;-)

2 komentarze:

Zapraszam do dyskusji.